«Запобігання булінгу та формування ненасильницьких моделей поведінки серед дітей та молоді»

11.10.2019   Administrator   Категорія: Протидія булінгу та насильству

 

          Попередження булінгу в освітніх закладах – це спільні дії учасників освітнього процесу. Переслідування, знущання, погрози онлайн, образи – все це негативно впливає на школяра та його успіхи в навчанні.

          У закладі освіти вирішальна роль у боротьбі з булінгом належить педагогам. Проте впоратися з цією проблемою вони можуть тільки за підтримки психологічної служби, батьків (осіб, що їх замінюють), громадських організацій та представників місцевих органів влади.

           9 жовтня у ТНВК ШЕЛ № 9 імені Іванни Блажкевич відбувся семінар-тренінг для вчителів «Запобігання булінгу та формування ненасильницьких моделей поведінки серед дітей та молоді», який провела психолог-методист Тернопільського комунального  методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу Несмашна Галина Євгенівна.

Під час цього заходу Галина Євгенівна ознайомила вчителів із програмою тренінгових занять «Не смійся з мене», яка призначена для дітей підліткового та юнацького віку і успішно впроваджується у багатьох країнах світу. У цій програмі реалізуються базові методологічні принципи зміни поведінки. Вона містить спеціально розроблений комплекс заходів, спрямованих на попередження та/або подолання конкретної соціальної проблеми або декількох пов’язаних між собою проблем шляхом підвищення рівня поінформованості, а також розвитку відповідних умінь і навичок у її учасників.

Зважаючи на особистий досвід та досвід роботи з учнівськими колективами, вчителі переконалися, що у поведінковому підході значну роль відіграє вироблення необхідних поведінкових навичок. Несмашна Г.Є. підкреслила, що надання інформації про гідну ненасильницьку поведінку є обов’язковою умовою для зниження поведінкового ризику, а мотивація до змін, у свою чергу, визначає дії дитини, які базуватимуться на отриманій інформації.

Вчителі ознайомились із техніками та вправами, спрямованими на попередження та/або подолання конкретної соціальної проблеми або декількох пов’язаних між собою проблем шляхом підвищення рівня поінформованості, а також розвитку відповідних умінь і навичок у її учасників.

Несмашна Г.Є. на конкретних прикладах продемонструвала застосування технік формування ненасильницької поведінки. Вчителі, беручи участь у ділових іграх, моделюючи різні ситуації на практиці переконалися у доцільності і корисності використання технік для згуртування класних колективів, для попередження та пошуку шляхів вирішення виниклих проблем у спілкуванні школярів, визначали найбільш ефективні шляхи профілактики та боротьби з булінгом в учнівському середовищі.

 

 

 

 

    Колодійчук О. Р.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Авторизація
Погода
Загальні новини