Інтелектуальні здібності

02.05.2023   Administrator   Категорія: Психологічна служба

   Інтелектуальні та творчі здібності в  учнів

Пошук обдарованих дітей має важливе суспільне та освітнє значення. Хто ці люди? Творчі, обдаровані особистості. Адже виявлення та розпізнавання великих можливостей особистісного розвитку є запорукою успіху не тільки самому учневі, але власне і для нашої держави.

   З метою підтримки та розвитку особистісного потенціалу у школярів у 5-11 класах були проведені групові та індивідуальні діагностичні обстеження на виявлення творчо та інтелектуально обдарованих учнів.

   З більшістю досліджуваних діагностика проводилась у два етапи із врахуванням рекомендацій класних керівників та індивідуальних побажань учнів.

За результатами дослідження інтелектуальні здібності виявлено у таких школярів:

серед 5-х класів

Пазюк А.;

Котис Т.;

Монастирська Л.

Мацьогін А.

Родько К.

СамотаД.

Мандзюк Р.

Белякова М.

Заверуха К.

Беляков Д.

Смарж О.

Напасна А.

Лагоцька Є.

Боляк М.

Здреник А.

серед 6–х класів:

Дребот Я.;

Цимбол Р.;

Стасишин А.;

Стасишин В.

Велиток К.;

Шукшин Д.;

Джигун І.;

Держицький Є.;

серед 7–х класів:

Мартинюк Т.;

Питулина В.;

Підлипська О.;

Шпирук К.;

Мельник К.;

Блажків В.;

Шеліхевич А.;

Чирський М.;

серед 8–х класів:         

Богуш В.

Мілян Н.;

серед 9–х класів :

Макара А.;

серед 10–х класів:

Міськів В.

серед учнів 11-А класу ( особисто виявили бажання)

Пухонський Т.

Палиця В.

Творчо обдаровані:

Калиняк В.

Грицишин Я.

Грицько Є.

Стасишин А.

Мельник К.

Яворська І.

Ділай А.

Дяків М.

Полеванчук П.

Залізний М.

Суліма В.

Климяк В.

Кречковський М.

   Велике значення має в яких умовах дитина проходить процес навчання та внутрішня мотивація розвитку.  Адже саме максимальне здобуття знань, умінь та навичок відкриває для особистості учня сфери діяльності в яких можна досягти найбільших  успіхів. Тому комплексний підхід у діагностичному обстежені допоміг нам виявити досить велику кількість творчих та інтелектуально обдарованих учнів.  

 

 

 

 

 

 

 

    Гаврилюк Т. І.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини