Сценарій фестивалю патріотичної пісні, присвячений Дню Гідності і Свободи, 75 річниці УПА та Дню утворення ЗУНР 2017 р.

15.03.2018   Administrator   Категорія: Із досвіду роботи

Ф

Фестиваль патріотичної пісні

Мета: виховувати в  учнів почуття патріотизму, національної гордості,  любові  до  рідного краю, розуміння  своєї причетності  до  всіх  подій, які  відбуваються  в Україні; виховувати гордість за людей, які прославляють і відстоюють неподільність, цілісність, єдність України, любов до рідної землі.

                                                 Хід виховного заходу

Учитель:розпочинаємо фестиваль патріотичної пісні, присвячений Дню Гідності і Свободи ( 21 листопада), 75 річниці створення УПА (14 жовтня) та Дню утворення ЗУНР (1 листопада).

Звучить гімн України: Слайд 2

Слайд 1  

Ведуча 1

       У світі немає нічого дорожчого, як рідна Батьківщина. Вона відкриває  нам двері в чарівний світ життя. Вона, як мати, – одна - єдина.

Слайд  3    «Моя Україна»

Слайд 4     « Рідна Батьківщина»

 Ведучий 2                                          

      Україна – це земля, де ми народилися, уперше побачили і пізнали навколишній світ, відчули любов і ласку, почули рідну мову матері.

  Ведуча 1    

     Ми живемо в країні, волелюбній, мирній державі, усім серцем любимо свою країну, хочемо, щоб вона стала процвітаючою, сильною, незалежною державою. 

 

Слайд  5    «Україна історична»

 Ведучий 2  

     Ми живемо в часи, коли Україна, як ніколи раніше, стала осередком уваги  людей всього світу. А що ми, українці, знаємо про свою державу? Чи знаємо ми її історичне минуле? Чи вміємо ми читати повідомлення, що майстерно зашифровані в символах, які  залишили наші пращури майбутнім поколінням?

Учитель: А зараз – послухаємо доповіді дослідників про Україну.

Слайд 6,7  «Володимир Мономах»

Учень - дослідник 1 :                  

Володимир Мономах – онук Ярослава Мудрого.

Доба Володимира Мономаха була часом розквіту культури. У Києві та в інших містах один за одним виростали кам’яні храми, оздоблені настінним живописом . Зокрема, в той час було збудовано і прикрашено Михайлівський Золотоверхий собор у

Києві.

Повчання
Володимира Мономаха дітям:

Стався до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.

 Зміцнюй тіло й душу, просвітлюй розум.

 Працюй так, щоб після тебе нічого не переробляли.

 Будь завтра кращим, ніж ти є сьогодні.

 Не давай сильним принижувати слабких.

 Не залишай хворих, не забувай про бідних.

 Пізнавши все добре, пам’ятай, а чого не знаєш – того  навчайся.

 Живи для Батьківщини та люби людство.

                                                Слайд 8  «Історія прапора»

Учень-дослідник 2  

Український прапор. Синь українського неба і золото неозорих пшеничних ланів переніс наш народ на свій пра­пор. Кольори ці мають ще інше значення «мир» і «багатс­тво», бо народ наш є мирний і трудолюбивий. Працею в поті чола здобував він славу рідній землі. Коли ж злі воро­ги порушували спокій народу-трударя, він ставав воїном. А синьо-жовтий прапор кликав до бою, перемоги.

      Прапор

Прапор — це державний символ,

Він є в кожної держави,

Це для всіх — ознака сили.

Це для всіх — ознака слави.

Синьо-жовтий прапор маєм,

Синє — небо, жовте — жито,

Прапор свій оберігаєм,

Він — святиня, знають діти.

Прапор свій здіймаєм гордо,

Ми з ним дужі і єдині,

Ми навіки є народом:

Українським в Україні.

                                         (Н. Поклад)

Слайд 9  «День прапора»

Слайд 10  « Наш герб»

Учень-дослідник 3:  

Тризуб державним гербом  було схвалено вперше 12 лютого 1918 р.  Це старовинний знак. Багато століть тому запровадив його в Україні київський князь Володимир Мономах. Княжий тризуб зображає старовинну зброю.   Нею  наші прадіди мужньо билися з числен­ними ворогами, виборювали волю для свого народу.

Звичайно, за часи радянської влади його забули. А відродився він 19 лютого 1992 року як офіційна емблема України. І з того часу                                       

                                          Як  птах золотий на прапорі  нашім  горить,

                         Він – слава України, що в серці майорить!

Учень-дослідник 4

        Гімн — це найголовніша пісня країни. Для гімну Ук­раїни написані слова, які виражають найсердечніші думки і прагнення нашого народу. їхній автор — ук­раїнський поет Павло Чубинський. До тексту підібрана ніжна і одночасно горда мелодія Михайла Вербицького. Всі найбільші свята українського народу проходять з урочистим виконанням нашого прекрасного Гімну.

Створення українського гімну бере початок з осені 1862 року. Вперше почав вико-ристовуватись як державний гімн у 1917 році. Проте, тільки 6 березня 2003 року Вер-ховна Рада України ухвалила Закон «Про Державний гімн України»- гімн на музику Михайла Вербицького зі словами тільки першого куплета і приспіву пісні Павла Чу-бинського «Ще не вмерла Україна». У той же час перша строфа гімну була змінена і звучить як «Ще не вмерла України і слава, і воля».                                                                               Слайд 10 « Державний гімн України»

                        Слайди 11 – 14  «Україна географічна»

Дослідник5                                            

    Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Географічний центр Європи зна-ходиться у Рахівському районі Івано-Франківської області, поблизу відомого Карпатського біосферного заповідника. Тут знаходиться знак, на якому латинською мовою написані слова, що позначають наступне:  « Постійне, точне, вічне місце. Центр Європи встановлений в 1887році, місце виміру дуже точне за допомогою спеціального апарату зі шкалою меридіанів і паралелей, виготовленим в Австро-Угорщині». Найвища гора в Україні - Говерла (2061 метр) та всі шість вершин Українських Карпат, що піднімаються вище 2000 м над рівнем моря. Тут знайдено 82 джерела мінеральних вод, ростуть близько 300 видів лікарських рослин, зустрічається майже половина видів рослин і тварин, занесених до Червоної  Книги.

Слайд 15  «Україна культурна»

Учениця - дослідниця  6:

   Ми народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут коріння українського народу.

  Ми  вслухаємось у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української мови.

   Україна – це наша історія. Бо поки ми пам’ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація.

                                                                                                      

Учениця - дослідниця  7:

 Україна славиться народними традиціями, що пов’язані знародними символами, оберегами.

Обереги мої  українські,

            Ви прийшли з давнини в майбуття.

            Рушники й сорочки материнські

            Поруч з нами ідуть у життя.

            Нам з любов'ю серця зігрівають –

            Доброта і тепло в них завжди.

            Вони святість і відданість мають.

            Захищають від лиха й біди.

Слайд 16   «Україна вишивана»

   Жодна українська оселя не обходилась без вишитих рушників. Ось чому в народі говорили: «Хата без рушників – що сім’я без дітей!». Без рушників, як без пісні, не обходилась жодна урочиста подія в родині. Вони -  символ  єдності сім’ї, любові до матері, символ працелюбності.

Учитель: «Краю рідний – доленько моя» - виконують учні 6-А класу

                     Вікторина « Моя – Україна»

                                        Вірш про Україну

            Ось  небо блакитне і сонце в зеніті!

            Моя Україна найкраща у …(світі!)

            Моя Україна – це ліс і озерця,

            Безмежні степи і чарівні…(джерельця.)

            Красиві пейзажі і гори високі,

            Маленькі струмочки і річки…(глибокі.)

            Сади чарівні, мальовничії села,

            Моя Україна – це пісня (весела.)

            Це щира, багата, як світ її мова,

            Крилата така, мелодійна…(чудова.)

            Її обереги верба і калина,

            Найкраща у світі - …(моя Україна.)

            Бо нам найрідніші Вітчизна і мати.

            То як же нам, дітям, її не кохати

                            Моя Україна – козацькая слава!

            Така волелюбна й мирна…(держава.)

            Вона дорога нам, і рідна, і мила,

            Бо світ перед нами, як мати,…(відкрила.)

            Вітчизна свята, дорога Україна,

            Для кожного з нас ти у світі -…(єдина.)

А зараз заспіваємо разом пісню «Це моя земля»

Слайд 17     відеокліп     « Це моя земля» 

                     Слайд  18   «Ти – громадянин своєї держави»

                                       Гра « Раз, два, три»

                   У цьому залі друзі всі! Раз, два, три.

            (Плещуть у долоні)

            Ось і я, і ти, і ми!Раз, два,три.

Привітайся з тим, що зліва(вітаються)

            Привітайся з тим, що справа…

            Ми – одна сім’я. (Беруться за руки.)

            У цьому залі друзі всі! Раз два, три.

               Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три.

            Посвари того, що зліва. (Сварять)

            Посвари того, що справа…

            Ми – одна сім’я

            У цьому залі друзі всі! Раз, два, три.

            Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три.

            Пожалій того, що зліва.(Гладять по голові)

            Пожалій того, що справа…

            Ми – одна сім’я

            У цьому залі друзі всі! Раз, два, три.

            Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три.

            Посміхнись тому, що зліва.(Посміхаються)

            Посміхнись тому, що справа…

            Ми – одна сім’я.

Учитель: «Ой на горі та й женці жнуть» ( 6-Б клас) Слайд 19   

Слайд 20              «Україна Шевченкова»

(вірш Т. Г. Шевченка «Розрита могила» )

Слайд 21  «Найкращий куточок Землі»

Учитель:« Гей, там, на горі Січ іде» - виконують учні 6-В класу  Слайд 22   

Ведуча 1:     

Україно! Солов'їна пісне! Ти прекрасна! Твоє багатство – народ, чесний, працьовитий, співучий, дзвінкоголосий.

      Слайд 23     «Плаче серденько»   

Ведучий 2.  Багато страшних випробувань випало на долю наших людей. Страждає Україна.  Як і за часів славетного Шевченка плаче за своїми дітьми і невтомно благає  за мир та спокій на своїй землі.

 

Ведуча 1:   Україно, Україно!
Серце моє, ненько!
Як згадаю твою долю,

Заплаче серденько!

Ведучий 2:  Давайте згадаємо героїчну історію України  Слайд 24,25

Слайд 26

Учень 1.

 «Небесна Сотня»…Юнаки,батьки

Їх імена мені ніколи не забути –

Вони ж за мене полягли,

Так як і ті, що захищали Крути.

Щемить у грудях, і душа болить

За долю мого рідного народу.

Але у серці іскра ще горить,

І не втрачаю віру у свободу.

Учень 2.

 На тебе, Україно, боляче дивитись,

Нам залишається молитись.

Молитися за волю, за народ,

Щоб вже кінець-кінцем

Добитися свобод.

О, Боже наш, ти нас спаси!

Врятуй нам неньку Україну,

І не зроби з неї руїну.

Ми миру хочемо, добра,

Щоб Україна вільною була́.

Всевишній, нам допоможи,

І  Батьківщину збережи!

(Пісня «Білі лебеді» Слайд 27)

Ведучий 1. Слайд 28-30

За останні роки Україна отримала чимало сумних дат календаря, бо загинуло багато синів-патріотів за те, щоб ми могли жити під мирним небом і не боятися ворожої кулі.

Настав той час, коли кожен українець мав зробити вибір: або ти станеш рабом, або будеш вільною людиною і житимеш у вільній державі.

Ведучий 1.   

Ми ж не злякаймось! Гордо і сміло

Стяг піднесемо за правеє діло,

Стяг боротьби за свободу народу,

Щоб панували скрізь воля та згода!

     

  Учень 1.              Україно  моя, Україно!

      Доля в тебе була не проста

      Та для мене ти в світі єдина,

      Матір рідна, пречиста й свята!

 

Учениця 2           Хоч життя — не стежина у полі,

     І буває нелегко в путі.

     Ми з тобою пов'язуєм долі,

     До кінця будем разом в житті.

Ведуча 2             Миру, тобі, рідна країно! Любові, процвітання!

                                            

Слайд 31     відеокліп    «Моє  ім’я – Батьківщина»

 ( на пісню Тіни Кароль)

 

 

    Гнатюк Н. В.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Авторизація
Загальні новини