Інтелектуальні здібності
02.05.2023 Administrator Категорія: Психологічна служба
Інтелектуальні та творчі здібності в учнів
Пошук обдарованих дітей має важливе суспільне та освітнє значення. Хто ці люди? Творчі, обдаровані особистості. Адже виявлення та розпізнавання великих можливостей особистісного розвитку є запорукою успіху не тільки самому учневі, але власне і для нашої держави.
З метою підтримки та розвитку особистісного потенціалу у школярів у 5-11 класах були проведені групові та індивідуальні діагностичні обстеження на виявлення творчо та інтелектуально обдарованих учнів.
З більшістю досліджуваних діагностика проводилась у два етапи із врахуванням рекомендацій класних керівників та індивідуальних побажань учнів.
За результатами дослідження інтелектуальні здібності виявлено у таких школярів:
серед 5-х класів
Пазюк А.;
Котис Т.;
Монастирська Л.
Мацьогін А.
Родько К.
СамотаД.
Мандзюк Р.
Белякова М.
Заверуха К.
Беляков Д.
Смарж О.
Напасна А.
Лагоцька Є.
Боляк М.
Здреник А.
серед 6–х класів:
Дребот Я.;
Цимбол Р.;
Стасишин А.;
Стасишин В.
Велиток К.;
Шукшин Д.;
Джигун І.;
Держицький Є.;
серед 7–х класів:
Мартинюк Т.;
Питулина В.;
Підлипська О.;
Шпирук К.;
Мельник К.;
Блажків В.;
Шеліхевич А.;
Чирський М.;
серед 8–х класів:
Богуш В.
Мілян Н.;
серед 9–х класів :
Макара А.;
серед 10–х класів:
Міськів В.
серед учнів 11-А класу ( особисто виявили бажання)
Пухонський Т.
Палиця В.
Творчо обдаровані:
Калиняк В.
Грицишин Я.
Грицько Є.
Стасишин А.
Мельник К.
Яворська І.
Ділай А.
Дяків М.
Полеванчук П.
Залізний М.
Суліма В.
Климяк В.
Кречковський М.
Велике значення має в яких умовах дитина проходить процес навчання та внутрішня мотивація розвитку. Адже саме максимальне здобуття знань, умінь та навичок відкриває для особистості учня сфери діяльності в яких можна досягти найбільших успіхів. Тому комплексний підхід у діагностичному обстежені допоміг нам виявити досить велику кількість творчих та інтелектуально обдарованих учнів.
Коментарі 0