Профорієнтаційне дослідження.

20.03.2023   Administrator   Категорія: Психологічна служба

     Вибір професії – один з найважливіших та найвідповідальніших кроків у житті кожної людини. І для того, щоб він був вдалим потрібно попередньо розібратися у величезній кількості сучасних професій та зробити правильний вибір, врахувавши своїх здібності, потреби та бажання.

     Так, з метою дослідження професійних схильностей та інтересів для випускників школи було проведене діагностичне обстеження за допомогою опитувальника Климова та Йовайші.

   За результатами обстеження у дев’ятих класах, з використанням опитувальника професійних схильностей Йовайші, результати розподілились у таких професійних сферах: екстремальна діяльність, робота на виробництві, планово економічна діяльність, естетична діяльність і людина–людина. У диференціально-діагностичному опитувальнику Климова домінує людина–людина, людина–природа та людина-техніка.

    В одинадцятих класах по опитувальнику Йовайші планово лідирує економічна діяльність, робота з людьми та естетична діяльність. А в диференціально-діагностичному опитувальнику Климова серед професій людина–техніка, людина–природа, людина–знакова система.

    Також для учнів були проведені профорієнтаційні бесіди з метою усвідомленого вибору професії, адже улюблена справа, робота чи діяльність це запорука життєвого успіху. 

 

 

    Гаврилюк Т. І.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини