Математичний КВК

04.01.2018   Administrator   Категорія: Із досвіду роботи

Тема: Математичний КВК

Мета:

  • навчити правильно говорити, відстоювати свою точку зору; сприяти спонуканню|спонуканню| кожного учня до творчого пошуку і роздумів, розкриття свого творчого потенціалу, сприяти розвитку кругозору що вчаться, математичній мові|промові| і письменності.
  • розвивати логічне мислення, в нестандартних ситуаціях, розвивати

інтерес до математики, її історії,

  • виховувати цілеспрямованість, наполегливість, інтерес до математики.

Монтаж

 

              1.   Відкриваємо ми свято КВК.

                  Всіх запрошуєм до нас:

                  І веселих, і кмітливих,

                  І цікавих, і сміливих.

               2.   Математику хто знає,

                  Хай відразу виступає.

                  Правила хто забуває,

                  Хай відразу пригадає.

                  Поєднаємо ми, звісно,

                  І цікаве, і корисне.

3. Найдавніша на планеті,

Всіх наук - цариця!

Математика, ти наша

Вірна помічниця!

4. До різних ми наук охочі,

Нехай ведуть нас до вершин.

Та зараз ми сказати хочемо:

Наш математиці уклін!

5. Проникаючи в зоряні далі,

В таємниці земної кори,

Математика всіх закликає:

"Ти міркуй, фантазуй і твори!"

  6. Святковий наш зал

                  Від облич засіяв,

                  В змаганнях він нині

                  Ареною став.

                  Вогні КВК,

                  Наче зорі , горять.

                  Команди на старті

                  Готові стоять.

 

Сьогодні на нашій сцені змагаються команди веселих і кмітливих «Квадрат» і «Одиничка».

  Запрошуємо обидві команди на сцену.

(Під звуки музики на сцену піднімаються команди «Квадрат» і «Одиничка» - учні 5-х класів)

               

Привітання команди Одиничка»

  1. Сьогодні в цей зал

Ми прийшли на змагання.

Команді «Квадрат»

«одиничне» вітання!

  1. А ви, болільники, не спіть,

Команду нашу піддержіть.

Бо буде соромно для вас,

Якщо програє 5-й клас.

  1. Ми хочемо дуже

     Сподобатись вам!

     І вірим, що ви

     Допоможете нам!

  1. Вельмишановне журі,

Судіть нас строго й справедливо!

Даруємо вам окуляри,

Щоб добре пильнували.

Терези і важки в придачу,

Щоб наші сили зважувати краще!

  1. Хай гумор на хвилях

Злітає дзвінкий,

І сміх щиросердний

Єднає усіх.

Привітання команди «Квадрат»

  1. Знайомтеся з нами –

      Команда «Квадрат».

     У нас в дружині

      П’ять солдат.

  1. Чотири кути,

     чотири відрізки ще єсть,-

І центр – капітан,

Йому слава і честь

  1. Противник сьогодні

     Серйозний у нас.

     «Один», о поважний,

     Вітаємо вас!

  1. Болільникам вірним

«Квадратний» привіт!

Сміливо за нами

В незнаного світ!

     5.  Повага вам, судді,

          Привіт вам, жюрі1

          Та тільки суворо

          Ви нас не судіть.

  1.  смійтеся з того,

Що викличе сміх,

Сміятися голосно

Й суддям не гріх!

Ведучий: капітанам команд вийти наперед.

Потисніть один одному руки. Проведемо конкурс капітанів.

Питання капітану команди «Одиничка»

  1.  У колесі 10 спиць. Скільки проміжків між спицями?(10)

   2. Де записують знаменник дробу: над рискою чи під нею? (під)

3.Підвода запряжена трійкою коней за 1год проїхала 12км. З якою швидкістю біг кожен кінь?

(12)

  Питання капітану команди «Квадрат»

   1. У батька п'ять дочок, і кожна дочка має бра­та. Скільки дітей у батька? (6)

   2. Чому дорівнює чверть години? (15хв)

   3. Результат  дії множення. (добуток)

 

Ведучий: А зараз – розминка.

(Двом командам пропонується декілька задач. Та команда набирає очки, яка першою дає відповідь)

1.На лісопильні машина за 1 хв відрізає від колоди брусок, завдовжки 2 м.

За скільки хвилин розпиляють на такі бруски колоду, довжиною 10 м ?

2.Скільки пальців на двох руках? (10). А на десяти руках?

3.Яке найбільше число можна записати у вигляді чотирьох одиниць?

4.Летіла група качок, одна попереду, дві позаду, одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок і яким чином?

5.Семеро чекали на восьмого  14 хвилин. Скільки хвилин чекав кожний окремо ?

6.Петро ліг спати о  9 годині вечора, а будильник  поставив на  10 годину ранку. Скільки часу він проспав ?

7.Стіл має чотири кути. Один кут спиляли. Скільки кутів залишилося ?

8. О  2 годині дня у Львові йшов дощ. Чи буде сонячна погода у Львові через  10 годин ?

9.На подвір’ї шість котів

Зранку полювали.

І вони за шість хвилин

Шість мишей спіймали.

Припусти, що сто котів

Сто мишей спіймали.

Скільки часу ці коти 

Разом полювали?

10.Вкажіть вид і градусну міру кута, який утворює годинна  і  хвилинна стрілки  годинника  о третій   годині ?

11.Два батьки і два сини впіймали трьох зайців. Як сталося, що кожному дісталося по одному зайцеві?12. Який знак треба поставити між записаними цифрами 2 і 3, щоб мати число більше за 2, але менше за 3?

 

Додаткові запитання:

 

  1. Як дізнатися, більше, ніж половину діжки наповнено водою чи менше?(Нахилити )діжку так, щоб рівень води прийшовся на краю діжки)
  2. Селянин ішов до залізничної станції і зустрів 2 бабусі, кожна з яких несла по 2 кошики, а в кожному кошику по 2 кролі. Скільки йшло до станції?(1)
  3. Градусна міра прямого кута?
  4.  

Конкурс «Калькулятор»

Учням роздаються чисті аркуші паперу на яких вони будуть робити обчислення.

команда «Одиничка»

1. 15,15 + 19,1 = … (34,25);

2. 73,8 : 6 = … (12,3);

3. 2,5 * 4 + 135,23 = … (145,23).

команда «Квадрат»

 1. 9,16 + 6,15 = … (25,3);

 2. 92,4 : 7 = … (13,2);

       3. 124,43 + 0,25 * 4 = … (125,43).      

 

Ведучий: Наступний конкурс – пісенний аукціон.

(Команди повинні по черзі заспівати пісні, в яких є числівники. Виграє та команда, яка останньою заспіває пісню)

Ведучий: Гра «Хто швидше» - наступний конкурс нашого КВК

(У грі беруть участь по 10 учнів з кожної команди. На грудях учасників приколюють цифри від 0 до 9. Ведучий називає багатоцифрове число з різних цифр, а гравці повинні швидко стати в такому порядку, щоб утворити це число. Виграє та команда, яка швидше це зробить)

      506924

      385710

      102943

      725601

      450978

Ведучий: А зараз ми пограємо в гру «Ой, не можу». Прошу вийти по 5 учасників з кожної команди і стати в ряд. Діти по черзі називають натуральні числа, але замість чисел, які діляться на 3, або які містять 3, говорять «Ой, не можу». Потренуємось… Виграє та команда, гравець якої залишається.

      Конкурс болільників (по 1 очку добавляється команді)

  1. В якому місяці діти найменше плачуть?(в лютому)
  2. Качка, стоячи на одній нозі , важить 2кг. Скільки вона заважить, якщо стане двома ногами?(2кг)
  3. Одну хлібину випікають за 1,5год. За скільки годин випечуть 100 хлібин?(1,5)
  4. Чи може бути так, щоб в один і той же самий момент Іван стояв за Ільком, а Ілько стояв за Іваном?(спинами)
  5. На дереві сиділо 6 горобців. Стрілець влучив у двох з них. Скільки горобців залишилося на дереві?(жодного)

 

   Підсумок журі.

   Нагородження переможців.

 

                Між конкурсами:

Гра з одноразовими стаканчиками» Побудуй вежу»

Сценки

Танець

Пісня

В кінці  - гімн школи

Сценки

Вчитель: Вирішувати завдання до дошки йде ...Іванко.

Учень Іванко виходить до дошки.

Вчитель: Слухай уважно умову задачі. Тато купив 1 кілограм цукерок, і мама - ще 2 кілограми. Скільки ...

Учень Іванко прямує до дверей.

Вчитель: Іванку, ти куди?!

Учень Іванко : Додому побіг, цукерки є!

      Вчитель:Васильку, якщо у тебе є десять рублів, і ти попросиш у брата ще десять карбованців, скільки в тебе буде грошей?

Учень Василько: Десять рублів.

Вчитель: Так ти просто не знаєш математики!

Учень : Ні, це ви не знаєте мого брата!

Вчитель: Петрику, неси сюди щоденник. Поставлю у нього твою вчорашню двійку.

Учень : У мене його немає.

Вчитель: А де ж він?

Учень: А я його Віті віддав - полякати батьків! 

 

                                   

    Гнатюк Н. В.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини