Конспект нестандартного уроку з алгебри у 7 класі на тему: «Розв’язування задач за допомогою рівнянь»

15.03.2018   Administrator   Категорія: Із досвіду роботи

Вчитель математики

                                                                                   Гнатюк Н.В.

 

 

                          Тернопіль-2011

   Нестандартний  урок  з алгебри у 7 класі на тему:

             «Розв’язування задач за допомогою рівнянь»

                                     Гра «Брейн-ринг»

Мета: закріпити навики розв’язування задач складанням рівнянь.

Обладнання: ноутбук, проектор, картки з задачами, сигнальні картки червоного та зеленого кольорів, прилади для подання звукових сигналів, грамота , медалі.

                                      Хід уроку

  1. Правила гри.

Клас поділений на 5 команд, кожна з яких має свою назву. Члени команди обирають капітана.

Столи розставлені таким чином, щоб учасники однієї команди сиділи один навпроти одного по колу. На кожному столі стоїть прилад, за допомогою якого подається звуковий сигнал( наприклад, свисток, будильник, мобільний телефон, тощо).

Гра складається з кількох раундів. Час одного раунду – 1хв. Учитель зачитує задачу, спроектовану на екран. Перед кожним учнем -  роздрукований текст. Вмикається «таймер».

Капітан команди, члени якої знають відповідь, подає звуковий сигнал. Обговорення в усіх інших командах припиняється. Капітан  команди визначає учня, який розказує план розв’язку задачі. Після відповіді учня всі учасники гри піднімають сигнальні картки: зелена – «правильно», червона – «неправильно». Якщо розв’язок правильний, виконуються короткі записи розв’язку на дошці та в учнівських зошитах, а команда отримує 4 бали.

Якщо неправильний – обговорення триває ще 1хв. Команда, яка знає відповідь, знову подає звуковий сигнал. У випадку правильності розв’язку команда отримує лише 2 бали. Якщо відповідь неправильна, вчитель сам пояснює задачу.

На екрані заготовлена таблиця, у яку фіксуються результати. У кінці гри вчитель підбиває підсумок і визначає команду-переможця.

2. Завдання для «Брейн-рингу».

І раунд. Туристи за другий день подолали  відстані, пройденої за перший день. Скільки кілометрів долали туристи кожного дня, якщо за перший день було пройдено на 3км більше, ніж за другий?

ІІ раунд. Другого дня робітник виготовив деталей на 10% більше, ніж першого дня. За два дні разом він виготовив105 деталей. Скільки деталей робітник виготовляв кожного дня?

ІІІ раунд. У трьох ящиках 36кг помідорів, причому у першому ящику на  4кг більше, а у другому – удвічі більше, ніж у третьому. Скільки помідорів у кожному ящику?

ІV раунд. Автомобіль проїхав деякий шлях за 2,5год. Якби він їхав швидше на 15км/год, то проїхав би цей шлях за 2год. З якою швидкістю їхав автомобіль і який шлях він подолав?

V раунд. У першому поїзді удвічі більше вагонів, ніж у другому. Коли від першого поїзда відчепили 11 вагонів, а до другого причепили 15 вагонів, то в обох поїздах вагонів стало порівну. Скільки вагонів було у кожному поїзді спочатку?

VІ раунд. На одному складі було 1600т вугілля, а на другому  - 250т. Із першого складу видавали щодня по 120т, а на другий привозили по 50т вугілля. Через скільки днів на першому складі вугілля було удвічі більше, ніж на другому?

VІІ раунд. На трьох полицях 350 книжок. На першій полиці у 1,5 разу більше, ніж на третій, а на другій – на 35 книжок менше, ніж на третій. Скільки книжок на кожній полиці?

ІІІ. Підсумок уроку. Нагородження переможців.

 

 

    Гнатюк Н. В.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини