Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»

09.01.2018   Administrator   Категорія: Із досвіду роботи

Тернопільський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – економічний ліцей №9

імені Іванни Блажкевич »

Тернопільської міської ради

Тернопільської області

 

 

 

Сценарій позакласного заходу

Інтелектуальна гра

«Що? Де? Коли?»

 

Виконала

вчитель інформатики

ТНВК ШЕЛ №9 ім. І. Блажкевич

Дмитрик Ганна Василівна

 

 

Тернопіль 2017

Мета:

навчальна: формувати цікавість до предмета, повторити і закрітпити матеріал вивчений на уроках інформатики, розширити зв’язки з іншими предметами, вдосконалювати знання, уміння й навички, формувати вміння застосовувати отримані знання для виконання практичних завдань на комп’ютері, здійснити неформальний контроль рівня знань;

розвивальна: розвивати стійку цікавість до інформатики, творчу активність, товариськість, мислення, логіку, сприяти всебічному розвитку особистості, волю до перемоги, ініціативність, комунікативну компетентність;

виховна: виховувати повагу до суперника, уміння гідно сперечатись, створювати умови для самореалізації.

Обладнання: мультимедійний проектор, презентації, картки із завданнями для конкурсів, дошка.

Місце проведення: комп’ютерний клас.

Клас: 6 клас.

Підготовчий етап

У двох шостих класах заздалегідь формуються команди по 8 осіб, обираються капітани команд. Інші учні класів будуть уболівальниками.

Кожна команда має придумати назву, емблему, девіз і привітання.

Уболівальники повинні принести на флешці фотографії учнів класу для того, щоб створити у програмі Microsoft Power Рoint фотоальбом класу.

 

Хід заходу

 

І. Організаційний етап

Ведучий. Добрий день! Ми раді вас бачити хто прийшов на нашу гру «Що? Де? Коли?». У всіх гарний настрій? Посміхніться одне одному. Я хочу , щоб ваш добрий настрій зберігся до кінця заходу. Отже, почнімо.

На сьогоднішньому уроці ми зібрались тут, щоб визначити, хто ж із вас найрозумніший, найкмітливіший, найерудованіший і найвеселіший. Гра відкриває нові грані інформатики, ті, на які ви на уроці не завжди звертаєте увагу.

Багатьом учням гра дасть змогу показати свою любов до предмета. Отже, турнір! У турнірі беруть участь дві команди. Проводиться 8 конкурсів.

Хто сьогодні стане найкращим, визначить вельмишановне журі.

1.____________________________________________

2.____________________________________________

3.____________________________________________

Почнемо з привітання команд. Зустрічайте учасників!

 

ІІ. Привітання команд

Ведучий. Оголошується перший конкурс «Привітання». Правила конкурсу прості. Журі оцінює цей конкур у 3 бали. Спочатку команди виходять і представляють себе.

Ведучий по черзі викликає команди

  • ____________________________________
  • ____________________________________

Ведучий. Просимо журі оголосити результати привітання наших команд. Максимальна кількість балів – 3. Отже:

  • _______________________________________________
  • _______________________________________________

Критерії оцінювання привітання

Наявність емблеми – 1 бал

Пояснення назви, девіз команди – 1 бал.

Загальне враження – 1бал.

 

ІІІ. Основна частина

  1. Конкурс «Розминка»
  2. . Наступний конкурс – «Розминка». Він відбудеться у вигляді бліц-опитування. Кожній команді буде поставлено по 10 запитань. Потрібно швидко відповісти на них. За кожну правильну відповідь – 1 бал. Будьте уважні, не помиляйтесь!

Перші 10 запитань призначені для команди__________________________.

Дивіться на екран, запитання:

  1. Пристрій для візуального відображення інформації. (Монітор)
  2. Основна мікросхема, що виконує в комп’ютері обробку інформації. (Процесор)
  3. Особа, яка користується комп’ютером. (Користувач)
  4. Стандартний пристрій для введення алфавітно-цифрових даних у ПК. (Клавіатура)
  5. Спеціальна програма для управління зовнішніми пристроями комп’ютера. (Драйвер)
  6. Комбінація символів після останньої крапки в мені файла, яка визначає тип файла. (Розширення)
  7. Першу в Європі ЕОМ було створено в (Києві).
  8. Пристрій, що обертає магнітний диск, який записує на це й диск інформацію і зчитує з нього інформацію. (Дисковод)
  9. Пристрій для обміну інформацією з іншими комп’ютерами через телефонну мережу. (Модем)
  10. Сукупність програм, що посередником між комп’ютером і користувачем. (Операційна система)

Ведучий. Наступні 10 питань призначені для команди ______________________________.

  1. Центральний «мозок» комп’ютера, призначений для переробки інформації. (Процесор)
  2. Сукупність знань, відомостей і даних. (Інформація)
  3. Маніпулятор у вигляді прикріпленої на шарикові ручки з кнопкою, уживається – здебільшого комп’ютерних ігор. (Джойстик)
  4. Найменша одиниця кількості інформації. (Біт)
  5. Програма перегляду веб-сторінок із можливістю переходу до наступної за гіперпосиланням. (Браузер)
  6. Пристрій для зчитування графічної, тестової інформації в комп’ютері. (Сканер)
  7. Мітка на екрані, що переміщується під час натискання відповідних клавіш.(Курсор)
  8. Пристрій для виведення інформації на папір. ( Принтер)
  9. Назвіть пристрої, що не є пристроями виведення інформації: монітор, принтер, клавіатура, колонки. (Клавіатура)
  10. Група символів, що складається з восьми поруч записаних бітів. (Байт)
  11. Дякую всім командам! Просимо журі підбити підсумки та оголосіти кількість балів набраних кожною командою.

Журі оголошує результати конкурсу

  • _____________________________________
  • _____________________________________

 

Конкурс «Найкращий фотоальбом»

Ведучий. Вийдіть тепер двоє уболівальників з кожної команди. Ваше завдання – створити фотоальбом з фотографій вашого класу за допомогою програми Microsoft Power Рoint. Вартість конкурсу – 15 балів.

Уболівальники створюють фотоальбоми.

 

Конкурс «Хто швидше?»

  1. Двом командам одночасно зачитують прикметники, що стосуються комп’ютерних термінів або понять із галузі інформатики.

Команді, що дала відповідь першою, нараховується бал. Якщо команди не можуть дати відповідь, їм допомагають уболівальники (0,5 бала)

  1. Життєва, обов’язкова, показова, політична, освітня, прикладна …(програма).
  2. Зрозуміла, корисна, вірогідна, актуальна, точна, хибна, об’єктивна, секретна…(інформація).
  3. Віртуальна, класична, мультимедійна, сенсорна…(клавіатура).
  4. Рухома, повчальна, небезпечна, спортивна, стандартна…(гра).
  5. Гучне, красиве, рідкісне, добре, повне…(ім’я).
  6. Текстовий, програмний, графічний…(файл).
  7. Різноманітне, вкладене, головне, контекстне…(меню).
  8. Корпоративна, шкільна, торговельна, локальна, комп’ютера, глобальна …(мережа).
  9. Ігровий, домашній, головний, портативний, стаціонарний, персональний …(комп’ютер).
  10. Морський, автомобільний, повний, чумацький…(шлях).
  11. Широкий, струменевий, кольоровий, матричний, лазерний…(принтер).
  12. Асиметрична, сіра, безпровідна, двоклавішна…(миша).

Ведучий. Молодці справились із завданням. Прошу журі оголосити отримані бали.

 

Конкурс капітанів

Ведучий. Попрошу вийти капітанів наших команд. Капітан І команди _______________ і капітан ІІ команди ____________________. Я вам даю завдання, яке ви маєте виконати і принести свої команді очікувані бали – 10 балів.

Ведучий. Поки наші  капітани працюють над завданнями, ми з вами переглянемо створені фотоальбоми.

Альбоми демонструють на екрані.

Ведучий. Поки наше журі рахуватиме бали за конкурси капітанів і «Найкращий фотоальбом». Ми з вами відпочинемо.

Всім вам роздано смайлики: зеленого і червоного кольорів. Зараз ми перевіримо чи подобається вам гра наших команд. Якщо  так, то підносимо зеленого смайлика, якщо – ні, то червоний. Молодці! Вам усім подобається, гра наших команд.

А тепер перевіримо наших уболівальників. Умови конкурсу прості. Я ставлю запитання, а ви піднімаєте руку і даєте відповідь.

  1. Для введення звукового сигналу використовують…(мікрофон).
  2. Комп’ютерний гризун.(Миша)
  3. Якщо текст набирається великими літерами, то що сталося із коп’ютером? (клавіша Сaps Lock)
  4. Числове представлення думки вчителя про учня. (Оцінка)
  5. Засновник фірми, найбагатша людина у світі. (Білл Гейтс)

 

Ведучий. Відпочили всі! А тепер просимо наше журі оголосити результати конкурсу за «Найкращий фотоальбом» і конкурсу капітанів.

  • ______________________________________________________
  • ______________________________________________________

 

Конкурс «Показуха»

  1. Для участі у конкурсі від кожної команди виходить капітан, який повинен показати за допомогою міміки і жестів елементи комп’ютера, а команда має здогадатися, про що йдеться.

Якщо команді підказують або той, хто показує, називає слово, команда отримує 0 балів

Журі оцінює конкурс у 5 балів.

Слова для «показухи»: монітор, клавіатура, навушники, колонки, процесор, кулер, комп’ютер завис, принтер, мікрофон, ноутбук.

Команди по черзі виконують завдання.

  1. Шановне журі! Оцініть виступи наших капітанів.
  • ______________________________________________________
  • ______________________________________________________

Конкурс «Кросворд»

  1. Дізнаємось, яка команда найкраще розгадує кросворди.

Правильна відповідь – 1 бал.

 

Ведучий. Дякую всім!

Конкурс «Юні художники»

Ведучий.  По одному учаснику від команди виходять до дошки. Їм зав’язують очі. Вони повинні намалювати на відомі частини комп’ютера.

Оцінюється конкурс у 3 бали.

ІV. Підбиття підсумків. Оголошення результатів і вручення призів.

Ведучий. Ми вдячні нашим командам за гарну участь. Ви показали, що володієте інформаційними технологіями, маєте глибокі теоретичні знання з предмету і любите інформатику. Хочу побажати всім присутнім учасникам всебічно розвивайтесь, цікавтесь новими розробками у інформатиці і показуйте, що ви інформаційно обізнані.

Наші змагання добігли до кінця. Підведемо підсумки!

Запрошуємо журі, щоб дізнатись хто ж переміг у всіх конкурсах.

Журі оголошує результати конкурсу. Вручаються грамоти і призи. Підводяться підсумки конкурсу. 

 

кросворд 

конкурс капітанів

для журі 

    Дмитрик Г. В.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини