Інтегроване навчання: зміна сенсу освіти та виклик для вчителів.

12.04.2023   Administrator   Категорія: Із досвіду роботи

     Інтеграція - процес зближення і зв'язку наук, який відбувається поряд із процесами диференціації. Процес інтеграції являє собою вищу форму втілення міжпредметних зв'язків на якісно новому щаблі навчання.
Інтеграція навчальних предметів сприяє розвитку світогляду учнів і налагоджує співпрацю між учнями та вчителями.
    Саме завдяки інтегрованому навчанню учні починають розуміти актуальність кожного предмета . В організації інтегрованих уроків відіграють роль відкритість та увага вчителя до потреб учнів , його здатність структурувати урок за темами, цікавими для школярів.
    На своїх уроках важливий акцент я роблю саме на цілісному, органічному поєднанні знань учнів про якесь явище чи процес, орієнтуючись на їхні попередні знання з інших предметів чи напрямів. https://youtu.be/-9xQGMjtgKA 

 

 

 

 

 

 

 

    Напасна К. Л.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини