Самоаналіз інтегрованого уроку математики та інформатики у 6 класі
04.01.2018 Administrator Категорія: Із досвіду роботи
Самоаналіз інтегрованого уроку математики та інформатики у 6 класі,
проведеного вчителем Гнатюк Н.В.
1. Урок «Подорож у країну діаграм» є продовженням вивчення теми «Відношення і пропорція», передбачає як повторення матеріалу, що вивчався, так і формування нових умінь учнів.
2. На уроці чітко визначена триєдина мета: вчити будувати й читати кругові й стовпчасті діаграми; формувати вміння та навички побудови діаграм, користуючись програмою Excel; удосконалювати вміння учнів «читати» діаграми; розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, логічне мислення; виховувати наполегливість, увагу, зосередженість.
Перед учнями поставлені завдання, на які протягом уроку неодноразово наголошувалося.
3. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів відбувалася протягом всього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, потреби у різноманітних знаннях, розуміння необхідності вивченого у житті.
4. Учні навчилися виконувати побудову діаграм усіх типів за допомогою комп’ютерної програми Excel, використовуючи міжпредметні зв’язок з інформатикою.
5. На уроці було досягнуто мети: формувати життєву компетенцію учнів у інформаційному просторі, сприяти реалізації наскрізних змістових ліній вивчення математики:
Громадянська відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток
Здоров’я і безпека
Підприємливість
Фінансова грамотність.
Виховувати вміння працювати в команді, підтримувати інтерес до математики, історії математики. Розвивати увагу, працездатність, вміння мислити та застосовувати здобуті знання.
6. На уроці практикувались елементи самоосвіти та самовиховання. Використаний індивідуальний та колективний підхід до навчання. Вважаю доцільним проведення навчальної самостійної роботи на уроці.
Пошукові завдання і проблемні запитання сприяли глибокому засвоєнню матеріалу, позитивному емоційному настрою учнів.
7. Робота учнів оцінювалася, оцінки коментовані. Здійснене цінування роботи учнів всього класу.
8. Дотримання вчителем норм педагогічної етики, правил такту дозволяє досягти тісного контакту з класом, доброзичливості у стосунках між учителем та учнями.
9. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів навчальної діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загальнонавчальних умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння математикою, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням ефективних методів роботи на уроці. Крім цього використано матеріали, які спонукали учнів слідкувати за своїм харчуванням.
10. 6 клас дуже неоднорідний по успішності. Є учні, що важко сприймають новий матеріал, але є такі, що мають високий рівень навчальних досягнень з математики.
Діти активні, організовані, дисципліновані на уроці.
Учні володіють навичками колективної та самостійної роботи на ПК. Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.
11. Вважаю, що вдалося досягти мети, завдань, запланованих результатів уроку. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість їх задоволена своєю роботою.
.
Коментарі 0