«Взаємодія практичного психолога, соціального педагога та вчителя-логопеда у процесі успішної адаптації майбутніх першокласників»

24.01.2015   Administrator   Категорія: Психологічна служба закладу

            На сучасному етапі розвитку педагогічної та психологічної думки у нашій країні однією з найбільш актуальних являється проблема адаптування дітей. Проблема психологічної готовності та адаптування до школи останнім часом стала дуже популярною серед дослідників різних спеціальностей. Психологи, логопеди, педагоги, соціальні педагоги вивчають і обґрунтовують критерії адаптування до шкільного навчання.

             Досить актуальною проблемою для психологів, логопедів, вчителів є проблема адаптації дитини до навчання в школі з порушеннями психофізичного розвитку. Звичайно, чим краще підготовлений організм дитини до тих змін, які пов’язанні з початком навчання у школі, тим спокійніше буде проходити процес адаптації.

             На базі ТНВК №9 створено команду, в яку входить практичний психолог Колодійчук О.Р., вчитель-логопед Бабійчук Т.М та соціальний педагог Яремчук Т.М., які будуть вивчати  дітей під час відвідування Недільної школи, що дасть  можливість передбачити та попередити труднощі, які можуть виникати під час навчання.  За необхідності посприяти організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами, якщо не буде протипоказів  до навчання в загальноосвітньому навчальному закладі. Налагодити роботу з батьками майбутніх школярі, надати консультації про спеціальні навчальні заклади міста Тернопіль та переваги навчання та виховання там дітей з особливими освітніми потребами.

    Колодійчук О. Р. Яремчук Т. М. Бабійчук Т. М.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини