«Взаємодія практичного психолога, соціального педагога та вчителя-логопеда у процесі успішної адаптації майбутніх першокласників»
24.01.2015 Administrator Категорія: Психологічна служба закладу
На сучасному етапі розвитку педагогічної та психологічної думки у нашій країні однією з найбільш актуальних являється проблема адаптування дітей. Проблема психологічної готовності та адаптування до школи останнім часом стала дуже популярною серед дослідників різних спеціальностей. Психологи, логопеди, педагоги, соціальні педагоги вивчають і обґрунтовують критерії адаптування до шкільного навчання.
Досить актуальною проблемою для психологів, логопедів, вчителів є проблема адаптації дитини до навчання в школі з порушеннями психофізичного розвитку. Звичайно, чим краще підготовлений організм дитини до тих змін, які пов’язанні з початком навчання у школі, тим спокійніше буде проходити процес адаптації.
На базі ТНВК №9 створено команду, в яку входить практичний психолог Колодійчук О.Р., вчитель-логопед Бабійчук Т.М та соціальний педагог Яремчук Т.М., які будуть вивчати дітей під час відвідування Недільної школи, що дасть можливість передбачити та попередити труднощі, які можуть виникати під час навчання. За необхідності посприяти організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами, якщо не буде протипоказів до навчання в загальноосвітньому навчальному закладі. Налагодити роботу з батьками майбутніх школярі, надати консультації про спеціальні навчальні заклади міста Тернопіль та переваги навчання та виховання там дітей з особливими освітніми потребами.
Коментарі 0