Критерії оцінювання здобувачів освіти 5-11 класів

28.12.2021   Administrator   Категорія: Критерії оцінювання

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ
Система оцінювання здобувачів освіти – один з найважливіших елементів освітнього процесу. Вона включає критерії, правила і процедури, за якими здійснюється оцінювання. Оцінюється не учень, а результати його навчальної діяльності.
Система оцінювання навчальних досягнень учнів у ТНВК ШЕЛ №9 ім. І.Блажкевич базується на вимогах

  • Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/1392-2011-%D0%BF#n10
  • Критеріях оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 13 квітня 2011 року №329 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11#Text  
  • Орієнтовних вимогах оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 21 серпня 2013 року №1222  https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/conv#n84

Головною метою оцінювання навчальних досягнень учнів є визначення ступеню відповідності отриманих результатів вимогам, передбаченим Державним стандартом освіти.
Основними функціями оцінювання навчальних досягнень учнів є:
контролююча ‒ визначає рівень досягнень кожного учня (учениці), готовність до засвоєння нового матеріалу, що дає змогу вчителеві відповідно планувати й викладати навчальний матеріал;
навчальна ‒ сприяє повторенню, уточненню й поглибленню знань, їх систематизації, вдосконаленню умінь та навичок;
діагностико-коригувальна ‒ з'ясовує причини труднощів, які виникають в учня (учениці) в процесі навчання; виявляє прогалини у засвоєному, вносить корективи, спрямовані на їх усунення;
стимулювально-мотиваційна ‒ формує позитивні мотиви навчання;
виховна ‒ сприяє формуванню умінь відповідально й зосереджено працювати, застосовувати прийоми контролю й самоконтролю, рефлексії навчальної діяльності.

При оцінюванні навчальних досягнень учнів мають ураховуватися:
•    характеристики відповіді учня: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;
•    якість знань: повнота, глибина, гнучкість, системність, міцність;
•    сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
•    рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
•    досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези);
•    самостійність оцінних суджень.
Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-бальною шкалою.
На підставі загальних вимог, запропонованих МОН, вчителі розробляють критерії оцінювання начальних досягнень за певні види робіт, враховуючи особливості вивчення теми, освітню програму закладу, компетентнісний підхід до навчання, організаційну форму проведення навчального заняття.
Способами донесення інформації про розроблені вчителем критерії оцінювання є:
•    усна форма;
•    сайт закладу освіти;
•    розміщення на інформаційному стенді;
•    через групи в соціальних мережах;
•    інші види комунікації.
Ключові та предметні компетентності
Наскрізні вміння
Ціннісні ставлення
•    Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
•    Критерії навчальних досягнень учнів з української літератури
•    Критерії навчальних досягнень учнів з зарубіжної літератури 5-6 класів, 7-11 класів
•    Критерії навчальних досягнень учнів з англійської мови
•    Критерії навчальних досягнень учнів з математики
•    Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
•    Критерії навчальних досягнень учнів з біології
•    Критерії навчальних досягнень учнів з географії
•    Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства
•    Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
•    Критерії навчальних досягнень учнів з фізики
•    Критерії навчальних досягнень учнів з астрономії
•    Критерії навчальних досягнень учнів з історії
•    Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
•    Критерії навчальних досягнень учнів з економіки
•    Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання
•    Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
•    Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури
•    Критерії навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва

 

 

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
ХАРЧУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДХОДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ
Фінансові звіти
Бухгалтерія
Державні закупівлі
ПРОЗОРІСТЬ ТА ІНФОРМАЦІЙНА ВІДКРИТІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладом освіти
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
Фактична кількість учнів закладу
Мова освітнього процесу
Наявність вакантних посад
Матеріально технічне забезпечення закладу
Річний звіт про діяльність закладу
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інформація про надходження й використання публічних коштів
Правила прийому до закладу освіти
Результати навчання
РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Правила поведінки здобувачів освіти
Пам'ятка для учителів
Правила для батьків

Авторизація

Погода
Загальні новини